Tehnoloģijas mūsu ikdienā ienāk ar vien biežāk un vairāk, tālab tās tiek lietotas jebkur, tostarp tās lieliski kalpo biznesmeņiem, lai iepazītu savus klientus. Uzņēmējdarbība ir virzīta uz ienākumiem, tāpēc saziņa ar jebkuru pastāvīgo pircēju ir ārkārtīgi nozīmīga. Lai veiksmīgāk tiktu izmantoti vairāki reklāmas un sabiedrisko attiecību paņēmieni kā arī saziņas kanāli tiek lietotas dažādas datu bāzes un programmatūra, kas diferencē savus klientus dažādās patērētāju grupās. Reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumi tiek pielāgoti nepieciešamībai, tādēļ reklāmas aģentūras Latvijā piedāvā daudz dažādu iespēju klientu sasniegšanai.
Datu programmas digitālajā mārketingā.
Reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra vienmēr strādās roku rokā ar pasūtītāju, lai izveidotu piemērotāko reklāmas un pr stratēģiju. Vispopulārākās ir dažāda veida datorizētās savu klientu saziņas formas, sms, epasti, interaktīvi konkursi un tamlīdzīgas aktivitātes. SMS mārketinga komunikācija tiešā ceļā uzrunā esošo un potenciālo klientu, izsūtot e- saites uz jauno informāciju. E-pasta mārketings sniedz iespēju klientam sniegt vairāk paziņojumu turklāt, arī piesaistīt īpašu vērību ar vizuālo noformējumu. Datu aizsardzības regula paredz, ka mārketinga nolūkiem drīkst izmantot vien to sniegto informāciju, ko klients ir atļāvis šādiem nolūkiem lietot. Lai to vieglāk apzinātu, nāk talkā visa veida datu bāzes programmas.
Lojaitātes programmu izmantošana Latvijā.
Lojalitātes programmas ir atsevišķa liela mārketinga rīku grupa. Tās īsteno gandrīz visi izplatītākie un arī ne tik populāri tirgotāji un servisu sniedzēji, lai saviem esošajiem pircējiem nodrošinātu patīkamas cenas turklāt, jaunajiem klientiem vilinošus piedāvājumus, lai izvēle kristu par labu viņu sniegtajiem pakalpojumiem. Lojalitātes programmas nudien kļūst ārkārtīgi iedarbīgas, to varam redzēt savos maciņos, kuros varam uziet vismaz 5 dažāda tipa lojalitātes kartes. Lojalitātes programmu funkcija balstās uz klientam personalizētu piedāvājumu izveidošanu, tālab GDPR jaunie noteikumi paredz, ka ziņas, ko tirgotājs saņem, ietekmē pats pircējs.
Datu aizsardzības regulas nozīme mārketingā.
Reklāmas un sabiedrisko attiecību komunikācija ar esošo un potenciālo klientu ir izteiti nozīmīga, neatkarīgi no tā vai runa ir par sociālo tīklu vadīšanu, reklāmu izveidi vai noieta izpēti – profesionāla pieeja saziņai ar esošajiem kā arī topošajiem apmeklētājiem ir izteikti liela nozīme veiksmīga biznesa būvēšanai un uzturēšanai. Prasmīgs reklāmas un pr speciālists spēs uziet vislabāko pieeju katrai pircēju grupai, lai nodotā informācija netiktu kvalificāta kā nevajadzīga un pat traucējoša, tādējādi personalizētie piedāvājumi tiek balstīti uz paša klienta piedāvātajiem datiem, ko arī ietekmē GDPR regula. Vislabākais ceļš uz panākumiem un arī lielu esošo un potenciālo klientu loku, ir veiksmīga mārketinga uzņēmuma atrašana.