SEO AUDITS UN OPTIMIZĀCIJA

Jebkuram uzņēmumam ir nepieciešama reklāma, it sevišķi mūsdienu konkurences apstākļos. Daudzi lieliski izmanto sociālo tīklu priekšrocības, kuros ir iespējams bez maksas vai par simbolisku samaksu reklamēt savu piedāvājumu, taču, mūsdienās ar to vien būs par maz. Dzīvojot interneta laikmetā ir skaidrs, ka visa mūsu ikdiena 95% attīstīto valstu populācijas pārstāvju vidū, bāzējas ap to. Pircējam vai pakalpojuma saņēmējam ir svarīgi par pakalpojuma sniedzēju atrast maksimāli daudz informācijas un to vislabāk ir pasniegt ar savas mājaslapas palīdzību. Bet, kā lai šī mājas lapa kļūst viegli pieejama un atrodama starp miljardiem citu? Talkā nāk digitālā mārketinga aģentūra, kas veic lapas SEO auditu un izstrādā SEO stratēģiju.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

KAS IR SEO?
Mājas lapu optimizēšana, jeb SEO (search engine optimisation) ir pakalpojums, ko sniedz digitālā mārketinga aģentūra un tendēts uz labākiem vietņu rādījumiem un reitingu google. Tālāk par interneta meklētāju piedāvājumiem pirmajā lapā, reti kurš interneta lietotājs ieskatās, tādēļ ja lapa neierindojas pirmajā lapā, pastāv liels risks būt ievērojami mazākam apmeklētāju skaitam, kas šķiet muļķīgi, jo uz lielā mājaslapu skaita, pozīcija otrajā lapā nešķiet nekas slikts, taču mūsu paradumi runā ko citu. Mājas lapu iztrāde atbilstoši visiem nepieciešamajiem parametriem un atbilstošs lapas saturs ir galvenā panākumu atslēga veiksmīgai lapas pozīcijai un apmeklējumam. Speciāli veikts SEO audits nosaka lapas vājās un stiprās puses un SEO speciālists izstrādā piemērotu stratēģiju, lai lapas reitingi būtu augstāki. Google, vinnozīmīgi, ir pats lielākais un populārākais interneTa meklētājs, tādēļ jebkuram biznesam ir ļoti svarīgi, lai lapa būtu tajā atrodama maksimāli augstā pozīcijā.

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA RISINĀJUMI UZŅĒMĒJIEM.
Kopš internets ir ieņēmis stabilas pozīcijas mūsu ikdienā ik uz soļa, digitālā mārketinga iespējas plaukst un zeļ pa minūtēm. Jau labu laiku nepietiek vien ar lapas brīvu palaišanu tautās, jo lielā konkurence pieprasa, lai veiksmīgai apritei tīmeklī, lapa tiktu optimizēta nepieciešamajiem kritērijiem. Jaunākie statistikas dati liecina, ka 30 gadu laikā internetā klīst teju 2 miljardi aktīvu mājaslapu! Internets ir atrodams ne tikai mājās, bet arī viedtālruņos un pat bezmaksas wi-fi hot-spotos pielsētās un veikalos, tādēļ skaidrs ir viens – tas ir tik pat elementārs komunikāciju sistēmas dalībnieks kā elektrība vai ūdens. Tik pat pašsaprotama mūsdienās ir uzņēmuma informācijas un veikala atrašana internetā, tādēļ svarīgi piesaistīt labu speciālistu sava digitālā tēla izstrādei.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *