Reklāmas un PR firmas Latvijā.

Dzīvojot izteiktā tehnoloģiju laikmetā, būtu muļķīgi to neizmantot jebkāda stila profesionālajā darbības sfērā. Jebkāda veida uzņēmējam ir samērā svarīgi, lai viņa ražotais produkts vai arī pakalpojums sasniegtu pēc iespējas lielāku esošo un potenciālo pastāvīgo pircēju loku. Lai to varētu veiksmīgāk nodrošināt, bieži vien izvēle krīt par labu dažādu mārketinga uzņēmumu pakalpojumiem. Reklāmas un sabiedrisko attiecību firmas sniedz ārkārtīgi plašu pakalpojumu klāstu, kuri derēs pat visprasīgākajam klientam. Mārketinga stratēģijas būtiska sastāvaļa kļūst dažāda tipa datu bāzes ar pircēju sniegto informāciju par sevi un saviem paradumiem.

Uzzini vairāk- https://bregards.com/pakalpojumi/

Datu aizsardzības noteikumu loma digitālajā reklāmā un pr.

Mārketinga aģentūra vienmēr strādās roku rokā ar pasūtītāju, lai izveidotu visatbilstošāko mārketinga stratēģiju. 21.gadsimtā viens no populārākajiem klientu sasniegšanas paveidiem ir izmantojot digitālos resursusus, visbiežāk sms, epastu, mājaslapas un tā tālāk. SMS mārketings tiešā veidā uzrunā uzņēmuma klientu, izsūtot aktīvas saites uz aktuālo saturu. E-pasta mārketings nereti piedāvā izdevību klientam sniegt vairāk paziņojumu un arī piesaistīt īpašu vērību ar vizuālo noformējumu. Datu aizsardzības regula paredz, ka reklāmas un sabiedrisko attiecību nolūkiem drīkst lietot tikai to sniegto saturu, ko klients ir atļāvis šādiem nolūkiem lietot. Lai vieglāk izprastu, kāda informācija būtu derīga mārketinga aktivitātēm, tiek lietotas dažādas datubāzes.

 

Lojalitātes programmas un GDPR.

Lojalitātes programmas ir atsevišķa liela mārketinga rīku grupa. Tās lieto gandrīz visi populārākie un arī ne tik populāri tirgotāji un servisa sniedzēji, lai saviem esošajiem pircējiem nodrošinātu patīkamas cenas turklāt, jaunajiem klientiem vilinošus piedāvājumus, lai izvēle kristu par labu viņu sniegtajiem pakalpojumiem. Lojalitātes programmas nudien ir ļoti iedarbīgas, to varam redzēt savos maciņos, kuros varam atrast vismaz 5 dažāda tipa lojalitātes kartiņas. GDPR būtiski ietekmē to, kāda veida datus drīkst lietot lojalitātes programmās.

 

Datu aizsardzības regulas nozīme mārketingā.

Reklāmas un sabiedrisko attiecību komunikācija ar esošo un potenciālo klientu ir izteikti nozīmīga, neatkarīgi no tā vai runa ir par sociālo tīklu vadīšanu, reklāmu uzlabošanu vai tirgus stāvokļa izpēti – profesionāla pieeja saziņai ar esošajiem un arī topošajiem apmeklētājiem ir izteikti liela nozīme veiksmīga biznesa būvēšanai un arī uzturēšanai. Informācijas aizsardzības regula ietekmē robežas, kuru ietvaros dažādi mārketinga rīki drīkst strādāt ar uzņēmumam nodoto esošo un potenciālo klientu informāciju, tālab nav jābaidās par mēstuļu sūtīšanu epastā vai uzbāzīgiem telefona zvaniem un pastāvīgo pircēju aptaujām. Vislabākais ceļš uz panākumiem un plašu esošo un potenciālo klientu loku, ir veiksmīga mārketinga kompānijas atrašana.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *