SEO optimizācija un pārdomāta uzņēmējdarbība ir nesaraujamas lietas

Mūsdienās ievērojama uzmanība tiek vērsta mājas lapas reklāmai no dažādu veidu preču un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Un tas principā nav pārsteidzoši, jo mājas lapa laikam ejot pārtop par pilnīgu instrumentu, ar kā palīdzību var organizēt efektīgu pārdošanu, kā arī principā attīstīt kā arī stiprināt pašu uzņēmējdarbību. Kā arī papildus efektīvas mājas lapas izstrādei, kas tad var apmierināt prasīgāko cilvēku pieprasījumus, būtu vajadzīgs to visu pārdomāti popularizēt arī meklētājprogrammās, atbildot uz pamata lietotāju vaicājumiem. Šajā variantā palīdzēs konkrēti seo optimizācija. Uz šodienu jau tiek nodrošināti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur šīs nišas kompānijas kvalitatīvi nodarbojas ar šādu lapu reklamēšanu un popularizēšanu, turklāt kurām ir visi šim nolūkam vajadzīgie resursi, kā profesionāls seo speciālists, gan pieejamie instrumenti seo stratēģijas izstrādei.

Vairāk lasi – http://www.talsuvestis.lv/2020/11/25/kadel-seo-optimizacija-kluvusi-ipasi-nozimiga/

SEO attīstības vēstures posmi

Vienlaicīgi ar meklētājprogrammu uzrašanos tālajos deviņdesmitajos gados daudzi lietotāji saprata, kad viņiem tomēr ir jāapskatās meklēšanas programmu algoritmi, lai varētu palielināt trafiku un klientus sev. Tanī laikā uzradās sapratne tieši par to, kas ir SEO un priekš kam tas būs vajadzīgs, kā arī parādījās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šinī periodā pamatā pietika ar SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai būtu pirmajās vietās.
1998. gadā Google programma ieviesa PageRank algoritmu, kurs radikāli mainīja visu. Līdzīgi kā Google Meklētājs, tad arī Yandex 1999. gadā ieviesa savu TIC algoritmu. Šie algoritmi tiešām bija līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu svaru uzsāka ieņemt mājas lapas optimizācija.
No 2012.gada meklēšanas programmas ir sākušas sīvu karu ar saišu spamošanu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin ieviešanu 2012. gadā. Pēc tam jau 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja saites ietekmi uz formulu reitingam, un 2015.g. radīja Minusinsk filtru, kurš sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. ikkatrs seo speciālists saprata, ka spēles noteikumi ir mainījušies. Līdz šim ir zināmi vairāk nekā 800 faktori, kas ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, ir nepārtraukts kā arī grūts darbs ar mājas lapu, kur ir labi pārdomāta seo stratēģija.

Digitālais mārketings, vai kā var atrast labu profesionāli?

Kad Jūs meklējat kādu tieši, kuram būtu iespējams deliģēt Jūsu mājas lapas optimizācija. kā arī tās reklamēšana, galvenais ir ielāgot, kad šis projekts ir jāizdara profesionālai darbinieku komandai vai seo speciālistam. Pastāv daudzi veidi, kā tos atrast un tad organizēt sadarbību. Paši cilvēki domā, ka atsevišķs seo speciālists var darboties pie viņa uzņēmumā, bet to parasti izvēlas tieši tie vadītāji, kas domā šauri un nevar saredzēt kopējo bildi par darbu, un arī tā īsti nesaprot, kas ir seo vai digitālais mārketings. Šajā gadījumā galvenais arguments ir tāds, ka atsevišķs darbinikes – seo speciālists, strādās vien pie sava darba devēja projekta. Bet šim lēmumam būs daudzas negatīvas sekas – tāda veida speciālists ievērojami daudz izmaksā, tam ir jānodrošina atvaļinājums un prēmijas izmaksas. Nav noliedzams, ka, lielam uzņēmumam būs ienesīgi, kad tā sastāvā darbojas sava veida digitālā mārketinga aģentūra ar saviem speciālistiem. Tajā pat brīdī citiem labāk meklēt, kāda tieši digitālā mārketinga aģentūra būs piemērota to budžetam un mērķim. Šeit darbinieka pienākumos būs tieši pils seo audits un stratēģija, pēc kuras tiks veikta pilnveidošana un, ja vajadzīgs – mājas lapas izveide. Droši var arī censties uzzināt, cik tad ienesīga būs google reklāma un tad nopelnīt vēl ar citiem veidiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *